تلویزیون با کودکان ما چه می کند؟

نویسندگان

ماندانا صنیعی

کارشناسی ارشد روزنامه نگاری.

چکیده

مقاله پیش رو تلاشی برای نشان دادن اثرات مختلف تلویزیون بر کودکان است.برای این منظور ابتدا، به اثرات مثبت آن از جمله :رشد فکری و هوش بهر (i.q ) کودکان پرداخته شده ودر ادامه، اثرات منفی این رسانه که بروز بیماری ، خشونت ، ضعف بینایی و کاهش خلاقیت در کودکان را شامل می شود، مشخص شده است. در خاتمه نیز راهکارهایی برای بالا بردن رشد فکری کودکان ارائه شده است.

برای دانلود باید عضویت طلایی داشته باشید

برای دانلود متن کامل این مقاله و بیش از 32 میلیون مقاله دیگر ابتدا ثبت نام کنید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

تلویزیون با کودکان ما چه می‌کند؟

مقاله پیش رو تلاشی برای نشان دادن اثرات مختلف تلویزیون بر کودکان است.برای این منظور ابتدا، به اثرات مثبت آن از جمله :رشد فکری و هوش‌بهر (I.Q ) کودکان پرداخته شده ودر ادامه، اثرات منفی این رسانه که بروز بیماری‌، خشونت‌، ضعف بینایی و کاهش خلاقیت در کودکان را شامل می‌شود، مشخص شده است. در خاتمه نیز راهکارهایی برای بالا بردن رشد فکری کودکان ارائه شده است.  

متن کامل

مثنوی به چه دعوت می کند

در این پایان نامه، آموزه های کاربردی مثنوی معنوی استخراج شده و براساس بسامد به کاررفتن هر آموزه، در قالب یک نظام ارائه شده است . هدف اینست تا براساس بسامد به کاررفتن هر آموزه مشخص شود چه آموزه هایی بیشتر ذهن مولانا را به خود مشغول می داشته است و چه آموزه هایی کمتر، مثنوی او بیشتر به چه اموری تحریض داشته و از چه اموری برحذر می دارد.

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید


عنوان ژورنال:
پژوهش های ارتباطی

جلد ۱۴، شماره ۵۲، صفحات ۱۶۳-۱۸۱

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023